x تبلیغات
آموزش لیفتراک

آموزش لیفتراک

شناخت استاکر دستی

 

استاکر دستی

شناخت استاکر دستی

استاکر دستی که از آن به می توان به عنوان یکی از تجهیزات انباداری یاد کرد برای برداشتن و جابجایی پالت ها یا سایر بارهای سنگین در انبار یا کارخانه استفاده می شود.  طراحیشان به گونه ای است تا بتوانند ضمن افزایش کارایی و بهره وری عملکرد کارگران خطرات منجر به آسیب دیدگی را کاهش دهند. استاکرها توسط موتورهای دستی یا الکتریکی کار می کنند و برای بلند کردن و جابجایی بارهای سنگین با حداقل تلاش فیزیکی طراحی شده اند. این تجهیزات را می توان در انواع و اندازه های مختلف، از جمله استاکرهای دستی، استاکرهای الکتریکی، استاکرهای استرادل، استاکرهای با ارتفاع دکل بلندتر وجود دارند. استفاده اصلی آنها در انبارها، بنادر و پایانه ها، مراکز توزیع و بسیاری از تاسیسات صنعتی دیگر برای جابجایی و نگهداری مواد، محصولات می باشد.

 

برچسب‌ها: استاکر چیست,استاکر دستی چیست,معرفی استاکر,معرفی استاکر دستی,شناخت استاکر,شناخت استاکر دستی,آشنایی با استاکر,آشنایی با استاکر دستی,,

استاکر برقی چیست

 

استاکر برقی 

 

استاکر برقی چیست:

استاکر برقی یک نوع تجهیزات انبارداری است که جهت بلند کردن و جابجایی پالت ها و بارهای سنگین در انبارها، مراکز توزیع و تولیدی ها استفاده می شود. این استاکرها از موتورهای الکتریکی برای نیرو دادن به مکانیسم‌های بالابر و بلند کردن یا جابجا کردن بار استفاده می کند، که آنها را کارآمدتر و سازگار با محیط زیست و محیط‌های بسته می‌کند. استاکرهای برقی در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی از جمله مدل‌های استاندارد، ارتفاع دکل کوتاه و مدل‌های استردل عرضه می‌شوند و می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از کاربردهای انبارداری استفاده شوند.

 

انواع استاکر برقی :

انواع مختلفی از استاکر شارژی موجود است که هر کدام برای کاربردها و محیط های خاصی طراحی شده است. برخی از انواع متداول استاکر برقی عبارتند از:

۱. استاکر برقی استاندارد:

 استاکر برقی استاندارد با موتور الکتریکی کار می کند. معمولاً برای کاربردهای سبک استفاده می شود و برای انبارهای کوچک و فروشگاه های خرده فروشی ایده آل است.

۲.استاکر برقی ایستاده:

این نوع استاکر دارای محلی برای ایستادن اپراتور بر روی دستگاه می باشد. معمولاً در کاربردهای سنگین استفاده می شود و برای انبارها و مراکز توزیع ایده آل است.

 

۳.استاک برقی واکی:

 این دسته‌ از تجهیزات برقی برای استفاده توسط اپراتورهایی که پشت دستگاه راه می‌روند طراحی شده‌اند. آنها معمولاً در کاربردهای نه چندان سنگین استفاده می شوند و برای انبارها و مراکز توزیع ایده آل هستند.

۴. جمع کننده های سفارش برقی:

این تجهیزات انبارداری برقی تخصصی برای کارهای مربوط به انتخاب سفارش طراحی شده اند. آنها معمولاً در انبارها و مراکز توزیع استفاده می شوند.

برچسب‌ها: استاکر برقی چیست,شناخت استاکر برقی,آشنایی با استاکر برقی,معرفی استاکر برفی,انواع استاکر برقی ,,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 2
بازدید سال گذشته : 14
کل بازدید : 88